Träningsveckan

image

Den här veckan har jag hittills tränat på riktigt bra. Jag har rört mig minst 30 minuter varje dag. I måndags blev det Almenäspokalen och lite yoga. I tisdags ett yogapass som jag fick rejält med träningsvärk av faktiskt. Igår 13 mycket sega kilometrar, måste ha både ätit och druckit för dåligt och det i kombination med stekande sol var inte lyckat..

Idag hade jag en rätt stressig dag med många möten, men jag hann ändå trycka in Almenäspokalen mellan två möten. Det går ju så himla fort! 20 minuters träning där man blir rejält svetttig, hopp in i duschen och så iväg till nästa möte. Imorgon ska jag på Guldknappen, men tänkte hinna med både ett löppass och lite yoga på förmiddagen. Får se hur det blir med det.. Jag är fruktansvärt morgontrött och seg som en sengångare i hela kroppen fram till lunch ungefär, så jag brukar inte vara jättepepp på att springa på morgonen. Men det är definitivt ambitionen

image

Kläderna på översta bilden är från Drop of Mindfulness, skor från Saucony. På nedre bilden kommer toppen och skorna från Under Armour och shortsen från Gina Tricot.

  1. Hej!!!! Almenäsintervaller: kan du beskriva dessa exakt, för lilla mig som verkligen behöver inspiration!!?
    Har försökt att leta reda på beskrivning men hittar inget….
    Kram linda

  2. Hur lång tid efter en förlossning som gått komplikationsfritt tror du man kan köra din almenäspokal? Tränat mycket innan graviditet, har kört vagnpw sen vecka 1 o har nu gått 4 veckor sen förlossning o skulle vilja lägga in lite snabb/effektiv träning någon dag i veckan. Men vet liksom inte när man ska våga köra igång igen! ☺️

  3. Tack Jessica du är nu anledningen till att jag och min kompis kommit igång igen.
    Efter att legat på latsidan alldeles för länge så bestämde vi oss för att skriva träningskontrakt som vi kallar det.
    Under vecka 6 i Februari ska vi köra Almenäspokalen under 20 min.. ja vi är helt otränade nu
    Och vecka 14 i april ska vi åka 2 mil på skidor. Sen kommer vi ha nått nytt varannan månad. Och kontrakt kan man ju inte bryta så nu tränar vi för att orka denna almenäspokalen
    Måste bara hitta på fler mål att sätta framöver..
    kanske bättre tid på Almenäspokalen blir sen..
    Hälsningar från Jokkmokk

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LOADING..